استفاده از اجاسمنت رنگ آمیزی برای تغییر رنگ در فتوشاپ

روش 3(در ادامه دو پست قبل): استفاده از انتخاب ها و اجاسمنت رنگ آمیزی

روش اجاسمنت رنگ آمیزی موقع تغییر رنگ های لباس و زمانی که می خواهید یک رنگ را به سیاه یا سفید تغییر دهید خوب کار می کند. برای رسیدن به بهترین نتایج موقع رنگ آمیزی یک تصویر، ابتدا منطقه ای از تصویر را که می خواهید رنگ ها را تغییر دهید انتخاب کنید.

ابتدا منطقه ای از تصویر را که می خواهید رنگ ها را تغییر دهید انتخاب کنید.

با استفاده از قابلیت اجاسمنت رنگ آمیزی همچنین می توانید رنگ را به یک تصویر خاکستری رنگ اضافه کنید یا افکت یکنواختی ایجاد کنید. این شیوه زمانی که سایه ها و تن های متفاوتی از یک رنگ وجود دارد خوب کار نمی کند.

مرحله اول: سلکشنی ایجاد کنید

برای تغییر رنگ با قابلیت رنگ آمیزی، ناحیه ای از تصویر با ابزار انتخاب شی را با استفاده از انتخاب آن از نوار ابزار یا فشار کلید W انتخاب کنید.

برای تغییر رنگ با قابلیت رنگ آمیزی، ناحیه ای از تصویر با ابزار انتخاب شی را با استفاده از انتخاب آن از نوار ابزار یا فشار کلید Wانتخاب کنید.

زمانی که این ابزار انتخاب می شود، دور شیئی را که می خواهید رنگش را تغییر دهید کلیک و درگ کنید. بیایید سلکتی دور شیء ایجاد کنیم.

دور شیئی را که می خواهید رنگش را تغییر دهید کلیک و درگ کنید

 انتخابی دور شیء ایجاد کنید

مرحله دوم: لایه اجاسمنت را اضافه کنید

زمانی که سلکشن ایجاد می شود، با انتخاب آیکون در پایین پنل لایه ها و انتخاب Hue/Saturation از منو لایه اجاسمنت جدیدی ایجاد کنید.با انتخاب آیکون در پایین پنل لایه ها و انتخاب Hue/Saturation از منو لایه اجاسمنت جدیدی ایجاد کنید

با انتخاب آیکون در پایین پنل لایه ها و انتخاب Hue/Saturation از منو لایه اجاسمنت جدیدی ایجاد کنید

باکس بعد از رنگ آمیزی را برای غیر فعال کردن افکت چک کنید. آنگاه از اسلایدرها برای اجاست رنگ، سچوریشن، و برایتنس استفاده کنید. تنظیم اسلایدر روشنایی تا  100- پیراهن را مشکی می کند. 

باکس بعد از رنگ آمیزی را برای غیر فعال کردن اثر چک کنید. آنگاه از اسلایدرها برای تنظیم رنگ، اشباع، و روشنایی استفاده کنید

تنظیم اسلایدر روشنایی تا منفی 100 پیراهن را مشکی می کند

شما می توانید اسلایدرها را تا جایی که می خواهید رنگ پیراهن را تغییر دهید به هر رنگی که می خواهید تنظیم کنید.

 می توانید اسلایدرها را تا جایی که می خواهید رنگ پیراهن را تغییر دهید به هر رنگی که می خواهید تنظیم کنید.



برچسب‌ها:
نویسنده: مصطفی



";